Sabda Rasulullah SAW :
"Madu adalah penyembuh bagi penyakit di dalam hati dan hendaklah kamu berubat dengan Madu dari Al-Quran" Dari Ibnu Majah Al-Hadi Ibnu Masud R.a "Demi Allah SWT yang aku dalam genggamanNya, minumlah madu, malaikat akan memohon rahmat pada penghuni rumah yang ada madu didalamnya jika seseorang itu makan madu, seribu ubat masuk keperutnya dan sejuta penyakit keluar darinya" Selain menyuruh umatnya makan madu, Nabi Muhammad sendiri gemar meminum madu. Daripada Aisyah ra katanya, "Madu adalah makanan kesukaan Rasulullah SAW"

Pengambilan madu sebagai pengganti gula dalam minuman dan makanan harian amatlah bijak. Madu bukan sahaja memberi tenaga malah boleh memelihara kesihatan, kecantikan dan meningkatkan daya ingatan. Namun pastikan ianya asli. Banyak kajian menunjukan pergantungan kepada ubat ubatan moden berterusan, yang mengandungi bahan kimia boleh menjejaskan kesihatan. Kebesaran Tuhan telah menjadikan bahan semulajadi sebagai ubat penyembuh untuk manusia.

Madu Khaula GRED A,

Madu Khaula GRED A, Gred 1 !


Adakah anda masih lagi ragu-ragu terhadap keaslian madu khaula?

Terlalu banyak produk madu di pasaran yang dikatakan asli.

Tetapi telah banyak daripada madu tersebut telah bercampur bahan2 lain dan kualitinya sangat rendah…

Madu KHAULA adalah madu yang benar-benar asli dan disahkan GRED A.

Madu KHAULA telah mendapat pengesahan daripada Islamic Republic of Iran Ministry of Jihad-E-Agriculture Vetrinary Organization dan Food Quality Research Unit, UKM.

Madu KHAULA bergred A adalah hasil keputusan analisis yang dijalankan oleh UNIPEQ dan Institute of Standard and Industrial Researches of Iran (SIRI) menunjukkan kualiti madu KHAULA menepati cirri-ciri piawaian madu antarabangsa yang dikeluarkan oleh Suruhanjaya Madu Antarabangsa (International Honey Commission).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan